Jac van den Oord presenteert vandaag een geheel nieuwe huisstijl. Deze sluit meer aan bij de visie van het bedrijf en waar Jac van den Oord voor staat. Snelle leveringen, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in vele verschillende verpakkingen. Het betreft een gehele metamorfose: Jac van den Oord Potatoes – Since 1918 – is de naam die voortaan prijkt aan de gevel. Dit laat zien dat het bedrijf zich een wat meer internationaal karakter aanmeet. Met de pay-off ‘Loving Potatoes’ wordt onze passie voor het vak en de producten benadrukt. Zeer opvallend bij de nieuwe uitstraling zijn de foto’s van aardappelgerechten en het gebruik van de spreuken, veelal met een knipoog naar aardappelen, die de liefde voor het product versterken. Ook qua kleurgebruik is er veel veranderd: het oude pallet heeft plaats gemaakt voor een drietal basiskleuren: zwart, oker en blauwgroen.

De afgelopen jaren heeft de aardappelsector een verandering doorgemaakt, waardoor er momenteel vraag is naar meer uiteenlopende rassen en variatie in verpakking en aanbod.
De aardappel zelf is weer hip en eigentijds. Jac van den Oord Potatoes laat met de nieuwe huisstijl zien dat het bedrijf is meegegroeid met deze trend en de hedendaagse vraag naar aardappelen!

Impressie

Hieronder vindt u een impressie van de nieuwe huisstijl, die in de afgelopen maanden in nauwe samenwerking met Mirakuleus -Merkenbouwers in Vers – en diverse andere leveranciers tot stand is gekomen. Tevens vindt u ook een geanimeerde afbeelding waarin u kunt zien wat het verschil is tussen de oude en nieuwe huisstijl. Door de slider over het beeld te bewegen ziet u hoe ons pand er voor de introductie uitzag en hoe het er tegenwoordig uitziet.